歌手:衛蘭Janice
歌名:Pretty

 

I tried to fly away
我試著飛走

I tried to find a place
我試著找個地方

Followed a shooting star
跟着一顆流星

We fired up the car
我們為車加油

And travel to afar, everyday
每天開往遠方


We shared a 'Siamese dream'
我倆曾共享'暹邏夢'(一首歌名)

Beside the schoolyard stairs
在校園的旋轉梯旁

The songs we used to love
一些我們喜愛過的歌曲

No longer good enough
已不夠令人激盪

To keep you from burning up
為免你惹火焚身

Please take me back in time with you
請及時帶我回你身邊

To a time when you were true
回到你曾經真誠的時候

Visit all seven wonders
走訪七大奇景

There won't be another
不會有別的事

To keep me satisfied
持續滿足我

If I can fall back into you
若能重回你懷抱

There is nothing I can't do
我沒什麼能做的

If I'm under the weather
若我心情不好

We talk, I feel better
我們談談﹐就會舒服些

At least I knew I had
至少我知道曾經擁有

Someone who cared
某個在乎過我的人

Somebody baby
某個人﹐寶貝

 

I tried to stay away
我曾試著離遠點 

I tried to give you space
我曾試著給你空間

I could't help myself
我曾不由自主

I only wanted to help
只是想要幫你

You pushed my arms away
你拒絕了我

Then one day
然後有一天

You walked another way
你走入了岔路

A place I couldn't stay
致我無法與你同行

My compass fell apart
我的羅盤碎了

I don't know where to stat
我不知何去何從

To keep this from tearing up
為免撕裂此身

Please take me back in time with you
請及時帶我回你身邊

To a time when you were true
回到你曾經真誠的時候

Visit all seven wonders
走訪七大奇景 

There won't be another
不會有別的事

To keep me satisfied
持續滿足我

If I can fall back into you
若能重回你懷抱

There is nothing I can't do
我沒什麼能做的

If I'm under the weather
若我心情不好

We talk, I feel better
我們談談﹐就會舒服些

At least I knew I had
至少我知道曾擁有

Someone who cared
某個在乎過我的人

Somebody baby
某個人﹐寶貝

 

歌詞轉自: 點我

arrow
arrow
    全站熱搜

    ✖♪﹑ o(‧'''‧)o 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()